články

Reportáž: Volání kukačky vyjde už 20. února

Jednou z nejpopulárnějších knih současnosti je nepochybně detektivní román Volání kukačky, který sklízí ovace po celém světě. Tuzemští fanoušci tohoto literárního žánru se navíc také dočkají již brzy, neboť kniha vyjde v češtině 20. února. Pokud tedy rovněž milujete napínavé detektivky, zakroužkujte si toto datum v kalendáři, neboť se termín vydání kvapem blíží.

Robert Galbraith: Volání kukačky

Román Volání kukačky vypráví příběh válečného veterána a nyní soukromého detektiva Cormorana Strikea a jeho pomocnice Robin, kteří vyšetřují zdánlivou sebevraždu slavné modelky Luly Landryové. Děj se odehrává v současném Londýně a kniha velmi působivě líčí atmosféru tohoto velkoměsta. Vydejte se tedy do světa bohatých mužů a svůdných žen a začněte s Comoranem a Robin odkrývat tajemství, jež měla zůstat navždy skryta.

Autorem tohoto v zahraničí velice ceněného titulu je jistý Robert Galbraith, přičemž se jedná o jeho literární prvotinu. Ačkoli ani zde nemusí být vše takové, jak by se mohlo na první pohled zdát. V každém případě je pod knihou u nás podepsáno nakladatelství Plus, které patří do mediální společnosti Albatros Media, a. s. Sledujte tedy román Volání kukačky na Albatrosmedia.cz, abyste ji domů dostala včas a mohla se pustit do napínavého čtení.

Další populární detektivní novinky na trhu

Detektivky jsou všeobecně jedním z nejoblíbenějších literárních žánrů, proto si jejich milovníci a milovnice rozhodně nemohou stěžovat na nedostatek titulů. Aktuálně patří k populárním dílům detektivního románu kupříkladu v Česku žhavá novinka Vražda v Alphabet City od Lee Harrisové anebo knihy Smrt přichází do Pemberley od P. D. Jamesová či Pod ochranou stínů Heleny Turstenové. Nemůžete-li se tedy dočkat Volání kukačky, lze si třeba těmito knihami ukrátit čas.

Obálka knihy Volání kukačky
Obálka knihy Volání kukačky

27.01.2014