Oprah Winfrey - nejlepší literární reklama

28.06.2005 od BoboKing
Televizní show Oprah Winfreyová je považován za nejlepší knižní reklamu v USA. Od roku 1996 ve svém televizním pořadu Winfreyová dává místo literatuře. A každý titul, který vyzdvihne, se okamžitě (opravdu se uvádí do 24 hodin) dostává na první místa v prodejnosti knih. Dnes je její Oprah's Book Club velice prestižní záležitost, do které se chce dostat většina současných autorů. Od roku 2003 se ale začala doporučovat i klasickou světovou četbu jako Faulknera či Tolstého (s tím začala), a i tyto "povinné" četby se okamžitě začaly prodávat ve velkém. Dokonce proti tomu současní autoři protestovali, protože lidé místo jejich knih si začali kupovat tituly dávno mrtvých autorů.

Bookmark and Share
Knihovnice.cz je na sociálce... ne na úřadu, ale na sociálních sítích. Přidejte se k nám na Facebooku a Twitteru.

Facebook Knihovnice.cz Twitter Knihovnice.cz
Chcete zde
inzerovat?
Napište si o ceník
na adresu
Aktuálně Vám nabízíme
1064 recenzí
  (1012 ohodnocených)
1091 knih
  (963 ohodnocených)
a celkem 31078 čtenářských hodnocení
články pro RSS
Přidej na Seznam

PageRank ukazatel
R e k l a m a
Zde může být Vaše reklama. Kontakt: reklama@knihovnice.cz
R e k l a m a
Starší kusy
(1) Pojednání o dějinách náboženství
(2) Norské dřevo
1. Prostředí - Přičichnout si k japonské kultuře a k všednímu životu v Japonsku je velice lákavé. Ovšem pro obyčejného západního smrtelníka mohou být některé věci i lehce nestravitelné, přece jen, ...
(3) Kameny od A do Z
Knihovnice.cz podporuje
Rosteme s knihou
Vydavatelství audio knih
Celé Česko čte dětem
Spřátelené weby
© 2004-2020 Alžběta Červená, Radek Červený, Václav Čermák. Všechna práva vyhrazena.
Publikování nebo šíření obsahu Knihovnice.cz je bez našeho výslovného souhlasu zakázáno.


TOPlist
Knižní startér - dejte šanci talentovaným autorům a zajímavým projektům