string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Carroll, Jonathan - Měsíční kosti | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Carroll, Jonathan - Měsíční kosti

recenze, BoboKing, 8. prosince 2006, hodnocení recenze

Jestli čtete fantasy už tak dlouho jako já (myslím tím, že někteří čtenáři tohoto webu ještě nebyli na světě, když jsme s ním začínal), tak z obálek knih do světa vykřikující anotace typu: "... jedinečný příběh, který změní váš pohled na fantasy", "... nová, a naprosto neotřelá fantasy, kterých je na trhu málo", či "... nový a neopakovatelný epický příběh, který vás naprosto pohltí..." Vás už možná stejně jako mne spíše od případné četby odradí. A to všechno proto, že nakonec z toho bude jen další varianta na tolkienovsko-feistovsko-eddingovské fantasy, kterých jsou na knižních pultech hromady a hromady. Skutečně "jedinečných a neopakovatelných" příběhů je jako šafránu. Mezi takové považuji například román "Nikdykde" od Gaimana či od Jonathana Carrolla "Země smíchu", které lze považovat za mistrovské kousky fantasy. Bohužel ale ani neobvyklý námět nezaručuje výborné počteníčko. Když se na trhu objevila další Carrollův český překlad, neváhal jsem tedy a knihu jsem si okamžitě opatřil. Jedná se o titul "Měsíční kosti" (orig. Bones of the Moon, 1987), které v překladu Milana Žáčka vydalo nakladatelství Laser v edici "Mistrovská díla fantasy".

Celý článek