string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Coelho, Paulo - Alchymista | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Coelho, Paulo - Alchymista

recenze, Pavlína Dobiášová, 17. ledna 2005, hodnocení recenze

Nově v diskuzi

• Ikona S. 18.7.2010

Opakované vkládání diskusních příspěvků je na NĚKTERÝCH webových stránkách způsobena tím,že člověk opakovaně (v očekávání třeba právě té okamžité a bouřlivé reakce ostatních :-)) aktualizuje obsah stránky (třeba pomocí F5 v Ie nebo Ctrl+R v Mozilla Firefoxu).
    Jestli je tomu tak i na těchto stránkách nevím a rozhodně to nemíním experimentálně ověřovat:-)

Co se Alchymisty týče, myslím, že hodně záleží na tom, kolik jiných Coelhových knih před ním člověk četl.
    S.

• Ikona Lenka 18.7.2010

alchymista

podle mě je knížka dobrá, je čtivá a každý si v ní může najít něco svého a taky nemusí:-) částečně souhlasím s "nightbirdem", že když člověk něco chce, musí zapracovat hlavně sám za sebe.. "Vesmír" mu samozřejmě pomoci může..

• Ikona nigtlybird 9.7.2010

Mea culpa

Mnohokrát se omlouvám, když jsem zjistil, kolikrát se můj příspěvek objevil v diskuzi, zhrozil jsem se a čekal jsem reakci až úděsnou. Jak se to mohlo podařit, naprosto netuším. Je to jev, který označuji jako "vzpoura stroje", nebyla to naprosto snaha zdůraznit svůj názor. Anebo to bylo znamení - o těch už tady byla řeč, je otázka jaké ovšem a jsou jen dvě možnosti (+ , -). K jejich hodnocení se necítil být kvalifikován a už vůbec ne kompetentní. Takže ještě jednou, omlouvám se.

• Ikona nightlybird 8.7.2010

Alchymista je vskutku alchymista!

Nedalo mi to a knihu, kolem níž a jejího autora je taková mediální masáž jsem si přečetl. Za normálních okolností bych se k ní nevyjadřoval, narazil jsem ale při svém poletování noční sítí na řadu uchvácených reakcí především mladých lidí a to mne tak trochu postrčilo. To, že je kniha psána jednoduše, krátkými větami, jednoduchým jazykem, pohádkovou formou ukazuje jasně na cílovou skupinu, které byla určena. Pokud jde o obsah - je to mišmaš různých myšlenek z různých filozofických směrů a různých náboženství, který autor namíchal jako alchymista a to bezesporu úspěšně, protože mu z toho vznikl vskutku "kámen mudrců".
    Když ale čtu věty typu "když si něco budete opravdu přát, celý vesmír se spojí, aby vám pomohl", musím zařvat: "Celému vesmíru jste u prdele, pokud něco chceš, musíš pořádně zabrat, palicí nebo pazourama, a něco pro obětovat, jinak budeš mít kulový, moulo !!!".
    Přítomné dámy prominou, můj slovník je nevalný, čtu právě Joycova Odyssea a to fakticky jednoho poznamená.

• Ikona nightlybird 8.7.2010

Alchymista je vskutku alchymista!