string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Karsten, Hartmut - Ženy - muži | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Karsten, Hartmut - Ženy - muži

recenze, Jaromír Kopeček, 7. února 2007, hodnocení recenze

Ženy a muži a čím se liší, počínaje zjevnou fyzickou rozdílností a vrtošivými kvalitami typu zvládaní stresu či pragmatičností konče. Hartmut Karsten prozkoumal širokou paletu studií na téma chování a vlastnosti s ohledem na pohlaví. Nezastavil se však, jak už v podobných studiích bývá zvykem, po překonání puberty nebo po dosažení obvyklého sňatečního věku, ale prošel rozlišnosti pohlaví až do věku důchodového. V jedné knize tak shrnul vytváření pohlavních stereotypů, ale i jejich fungování po celý život, od první lásky až po péči o přestárlého partnera.

Celý článek

• Ikona Jinx 7.5.2007

k recenzi

Doplnila bych - pokud je někdo vychováván jako slabší a pasivnější, obecně se těžko požene do rizik jako někdo, kdo je "programován" na výkon a sílu - kde si taky může nabít čumák :-) ... Muž tzv. tradiční vs. nový - musíme si určit, podle čeho je jejich "kvalita" posuzována - jestli podle toho, co imponuje, nebo podle toho, co žena čeká od vztahu - výsledky se můžou diametrálně lišit. A že je psychicky zdravější ten, kdo se angažuje = vystavuje nebezpečí, vydává energii .. než ten, kdo se drží bezpečí svý tradiční role a nekonfrontuje se, se dá celkem předpokládat - záleží taky na tom, co si v genderový oblasti určíme za kritérium duševního zdraví :-) ... No a "hořkou pilulku" biologie, jak uvádíte, autor "překusuje" celkem často ... až to skoro vypadá spíš jako předsudek z Vaší strany ... Mno a co dál ... Jak je to s přijímáním homosexuality v ostatních společnostech, přesně nevím, ale naše společnost ovlivněná křesťanstvím a mýtem Adama a Evy jakožto komplementarity mužství a ženství s tím má tradičně potíže a etnocentrismus tu tak může způsobovat velkou "slepou skvrnu" ... Jinak recenze nic moc - pokud jste se někde pokoušel oponovat, měl jste si to podle mě lépe podložit - takhle je to jen plácnutí do větru. Zdravím.