string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Küng, Hans - Malé dějiny katolické církve | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Küng, Hans - Malé dějiny katolické církve

recenze, BoboKing, 22. července 2005, hodnocení recenze

Čtení monografií o dějinách náboženství či církví není moje obvyklá čtenářská záliba. Ke knize "Malé dějiny katolické církve" jsem se dostal díky tomu, že v knihovně jsem si knihu čistě ze zvědavosti vzal do ruky, a rozevřela se mi na stránce s otázkou "Byl Ježíš katolík?" Tato otázka, kterou bych si asi nikdy nepoložil, protože by mne ani nenapadla, mne zaujala jak myšlenkou, tak především odpovědí. A hned další otázka "Založil Ježíš církev?" taktéž. Po přečtení těchto dvou odpovědí jsem si v duchu řekl, že tento Hans Küng (*1928) vypadá jako pěkný rebel, protože to co píše si myslím taky, a určitě to není dle učení katolické církve. A moc jsem se nemýlil. Když jsem si pak knihu půjčil, tak hned v první kapitole jsem si mohl přečíst jeho autobiografický souhrn, který mne překvapil, protože a) je Küng kněz b) je profesor teologie na univerzitě Tübingenu c) a v roce 1979 mu papež zrušil církevní oprávnění učit.

Celý článek