string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Smrtislav Hezoun: detektiv bez bázně a hany | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Smrtislav Hezoun: detektiv bez bázně a hany

recenze, BoboKing, 16. března 2010, hodnocení recenze

První román o svérázném detektivovi Smrtislavu Hezounovi je příkladem moderní knihy pro mládež na počátku 21. století. Má všechno, co dětští čtenáři od takové knihy očekávají - humor, místy pěkně černý, děj, místy pěkně hrozivý, postavy, většinou neuvěřitelné a drsné, a příběh se spádem a velkou porcí fantasie. Tak lze totiž charakterizovat příběh nového irského autora Dereka Landyho (*1974). Kniha tak trochu perverzně začínající smrtí a pohřbem je předurčena k tomu, aby ji (a to nejen mladí) čtenáři dočetli až do konce. A pak je tu samozřejmě hlavní hrdina Smrtislav Hezoun - vysoká postava ve žlutém převlečníku, širokém klobouku a s tváří schovanou za šálou a velkým slunečními brýlemi. Pod tímto vším maskováním se schovává geniální mozek s dobrodružným nebojácným srdcem, i když se to myslí jen čistě metaforicky. Protože Smrtislav Hezoun je kostlivec. Osoba, která byla ve válce čarodějů zabita, spálena a nakonec v pytli hozena do vody, se po několika staletích rozhodla vrátit, a tak se poskládala kost po kosti a vrhla se do boje s magickým zločinem.

Celý článek