string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Luňák, Petr - Plánování nemyslitelného | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Luňák, Petr - Plánování nemyslitelného

recenze, Jaromír Kopeček, 8. srpna 2008, hodnocení recenze

Závěrem k charakteru příští války: Příští světová válka, bude-li rozpoutána, bude konečným zápasem mezi kapitalismem a socialismem, boj na život a na smrt. Více než čtyři stran komentovaných vojenských dokumentů - válečných plánů ČSLA z let 1950 až 1990 dává Petru Luňákovi za pravdu. Byly doby, kdy měla ČSLA naplánováno sedm dní po začátku jaderné války dobýt Besançon a jaderné výbuchy se počítaly a očekávaly ve stovkách. Ještě Havel podepisoval plán, ve kterém se v případě jaderného napadení plánovala odveta v síle 328 jaderných nábojů v prvém úderu, celkem 546.

Celý článek