string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Lynn, Jonathan; Jay, Antony - Jistě, pane ministře I. | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Lynn, Jonathan; Jay, Antony - Jistě, pane ministře I.

recenze, Jaromír Kopeček, 13. září 2006, hodnocení recenze

První díl geniální a neopakovatelné učebnice aplikované politologie vyšel. Vlastně jen scénář k němu, ale člověk prahnoucí po poznání si poradí i bez multimediálních pomůcek a o co je ošizen na vizuálním vjemu, to dožene zvýšenou představivostí a umem. Ne, že by zpravodajské relace neskýtaly dostatek prostoru k amatérskému poučení se v politických vědách, ale přece jen, pohled ze židle britského ministra pro administrativní záležitosti je něco jiného. Ostatně, mezi největší nebezpečí politické kariéry řadí Sir Humphrey možnost, že je britský politik chycen a mučen BBC.

Celý článek

Nově v diskuzi