string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Murakami, Haruki - 1Q84: Kniha 3 | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Murakami, Haruki - 1Q84: Kniha 3

recenze, BoboKing, 21. listopadu 2013, hodnocení recenze

Aomame, Tengo, Ušikawa - tři hlavní postavy závěrečné části asi nejrozsáhlejšího díla japonského autora Haruki Murakamiho s podivným názvem "1Q84" - jsou našimi průvodci po světě tak podobném tomu našemu v roce 1984, ale přesto trochu odlišném. Co spustili svým jednáním Tengo a Aomame v první knize, se blíží ke svému závěru. Poté, co Aomame coby tajemný zabiják či ruka odplaty, sprovodí ze světa božského lídra náboženské sekty Úsvit, musí opustit svůj dosavadní způsob života. Stejně tak Tengo, učitel matematiky a literární mystifikátor, musí změnit své zaběhnuté tradice. Protože každá akce vyvolává reakci. A hlavní změnou je tak trochu odlišný svět, kde na noční obloze jsou dva měsíce a osudy lidí ovládají bytosti zvané Little People.

Celý článek