string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Nix, Garth - Sabriel | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Nix, Garth - Sabriel

recenze, alza, 9. února 2005, hodnocení recenze

• Ikona Diblik 17.10.2007

Sabriel

Tahle kniha me uchvatila a porad nemuzu uverit ze je to urceno pro dospivajici mladez,tohle bych predepsala kazdemu, at mu je 15 nebo 50,tato kniha se bude libit kazdemu kdo ma aspon trochu rozvinutou fatazii a dokaze snit i za bileho dne...Ja jsem se doslova do pribehu vzila...a moc me mrzelo kdyz jsem zjistila ze jsem uz na konci knihy..

• Ikona Dark 22.7.2006

Sabriel

Pokud mě dokázalo za poslední dobu něco vtáhnout, není myšleno pouze jako kniha ale prostě jako všechno, byla to Sabriel. Postava i kniha mě zcela okouzlila. Po dlouhé době se mi dostalo do ruky pořádné fantasy, které má promyšlený svět a dobré nové nápady, což je hlavní věc kterou na žánru fantasy požaduju. Dlhagi, autor či autorka (pardon, neni poznat), psal/a, že Lirael je lepší než první díl s čímž já sice nesouhlasím, ale rozhodně nechci brát názor. Mě naprosto vtáhla Sabriel, její postavy, její příběh. Více jsem se u ní i nasmál, přestože to rozhodně není to hlavní co bych požadoval a četl jsem jí v klidu bez toho, abych neměl chuť do knihy vejít a něco hlavní postavě vytknout, jak jsem se jednou přistihl u Lirael. Nechci teď ale hledat chyby na druhém dílku, protože i to jsem doslova zhltal a za dva dny už se z nadšení pro Lirael stala touha po třetí a závěrečné Abhorsence. Zamiloval jsem si všechno - Staré království, Výsadu i Volnou magii, výsadní vyslance, Zeď a dalším a dalším čtením a zkoumáním zjišťoval víc a víc, co se jen dalo. Sabriel je jedna z největších překvapení, které se mi u knih kdy dostalo a zařazuje se mezi ty nejlepší. Tato mladá, tmavovlasá Abhorsenka a její kniha mě očarovaly. Všechna čest, Grathu Nixovi... Perfektní.

• Ikona dlhagi 3.3.2006

skvela

je to naozaj super kniha, druhy diel Lirael je dokonca este lepsi ako prvy.. tesim sa na treti diel.. a neviem sa pritom dockat:)

• Ikona Melian 3.1.2009

Kniha sa mi páčila

...hoci bola napísaná v českom jazyku, neodradilo ma to...po dlhom čase som chytila do rúk knihu, ktorá ma zaujala dosť na to, aby som čítala aj pokračovania.. o takomto podžánri fantasty som ani netušila a na začiatku som si ho ani dosť dobre nevedela predstaviť...ale nakoniec hodnotím... fantastika ako má byť.