string(533) "1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 15 - SELECT s.cena, s.cena_puvodni, DATE_FORMAT(s.datum_do, '%e.%c.%Y') AS datum_do, s.get_kod, k.autori, k.titul, k.nakladatelstvi, SUBSTR(k.rok_vydani, 1, 4) AS rok_vydani, ko.nahled, ko.obrazek FROM sleva AS s LEFT JOIN sleva_kniha USING(id_sleva) LEFT JOIN kniha AS k USING(id_kniha) LEFT JOIN kniha_obrazek AS ko USING(id_kniha) WHERE s.id_sleva= " Diskuze - Unterwasser, Max - Michaela | Knihovnice.cz

Diskuze k recenzi: Unterwasser, Max - Michaela

recenze, mmartina, 3. prosince 2004, hodnocení recenze

Nově v diskuzi

• Ikona anonym 2.5.2005

Milá Mmartino

Vstávaly mi hrůzou vlasy na hlavě,avšak nikoli při četbě Michaely,nýbrž při tvé recenzi.Přečti si to po sobě znovu a zjistíš, že to nedává hlavu ani patu.Navíc ten, kdo knížku nečetl,těžko pochopí, o čem je vůbec řeč.Co takhle si přečíst třeba nějaké zásady literární kritiky?Nechápu,jak můžeš používat obraty typu žánrová rovina,když očividně nevíš,o co jde.Taky srovnání s Kafkou je trochu přitažené za vlasy.Zařazení do kontextu autorova díla neodpovídá vůbec - chceš snad říct,že Michaela navazuje na Poslední tečku za Rukopisy nebo na Paměti poslance parlamentu?A už vůbec zde není nejvýraznější pointa ve srovnání s autorovými ostatními romány.Když jsem si přečetla větu:"Seberou mu klíče od auta a S. musí poslouchat biskupku Hippolitu,jinak mu hrozí,že se nedožije rána.", měla jsem pocit,že píšeš o úplně jiné knize.